.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس ستاد انتخابات مازندران: رد صلاحيت شدگان و آرامش

رئيس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: انتخابات مجلس هشتم عرصه رقابت سياسي براي خدمتگزاري در قواي مقننه است و كساني كه رد صلاحيت شدند با حفظ آرامش و مستدل در مدت زمان مقرر اعتراض خود را تسليم كنند.
به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، جواد قناعت در حاشيه جلسه هماهنگي ستاد انتخابات استان مازندران در جمع خبرنگاران از انصراف 8 نفر از نامزدان انتخاباتي در شهرهاي استان خبر داد و اظهار داشت: تاكنون 2 نفر در ساري، 4 نفر در حوزه انتخاباتي نور و محمودآباد، يك نفر در قائمشهر و يك نفر نيز در نوشهر اعلام انصراف كرده است.

وي با اشاره به 205 نفر باقيمانده داوطلبان انتخاباتي در شهرهاي مازندران خاطر نشان كرد: پرونده اين تعداد در حال بررسي صلاحيت است.
قناعت بدون اعلام دقيق آمار رد صلاحيت شده ها در مازندران افزود: عدم اعلام اسامي رد صلاحيت شده ها فقط براي حفظ حرمت نامزدان انتخاباتي است. رئيس ستاد انتخابات استان مازندران در پايان گفت: اسامي قطعي نامزدان انتخاباتي همزمان در سراسر كشور 14 اسفند ماه اعلام مي شود.
خبر ديگري از ساري حاكي است، فرمانداري هاي نوشهر و تنكابن به عنوان ستاد اصلي انتخابات دوره هشتم در حوزه هاي نوشهر و چالوس و همچنين رامسر و تنكابن تا ظهر امروز از انتشار اسامي تاييد و رد صلاحيت هاي ثبت نام كنندگان خودداري كردند.
گزارش خبرنگاران فارس در شهرهاي غرب مازندران حاكي است كه از سوي فرمانداري هاي شهرستان هاي نوشهر و تنكابن امروز اين ليست آماده نمي شود و به گفته مسئولان ستاد انتخابات، برخي از مشكلات كوچك كه در پرونده هاي ثبت نام كننده وجود دارد تا امروز قابل حل بوده و اين فرصت به ثبت نام كننده ها داده شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.831 seconds.